انتقال زائران اربعین از شلمچه با ناوگان ایرانی امکان پذیر شد هوای کشور گرم‌تر می‌شود (یکم مرداد ۱۴۰۳) افزایش ۱.۳ درجه‌ای میانگین دمای هوای ایران در تیرماه تعطیلی و کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌های قم از دوم مرداد ۱۴۰۳ + جزئیات دستمزد عجیب سوادآموزی هر بیسواد در کشور خراسان‌رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان‌رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اوتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران توصیه‌هایی در خصوص خشکی چشم | زائران اربعین مبتلا به خشکی چشم، اشک مصنوعی همراه داشته باشند کشف و ضبط ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی غیر مجاز در شادگان خوزستان تغذیه و تحرک کافی از عوامل اثر گذار در حفظ سلامت استخوان و مفاصل است علت تأخیر در واریز حقوق تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | تعطیلات رسمی بهانه تأخیر در واریز حقوق و مستمری نشود! چرا مدیریت مصرف آب در تابستان امسال ضرورت دارد؟ | مراقب گرمای غیر طبیعی تابستان امسال باشید ابلاغ بیش از ۶۱ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سرمایه‌ای خراسان رضوی ماجرای نامه مخبر برای حداقل‌بگیران تامین اجتماعی چه بود؟ | سه میلیون تومان برای متناسب‌سازی نیست! راه‌اندازی چهارمین مرکز خدمات جامع سلامت آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد
سرخط خبرها

۱۲ کیلوگرم حشیش از خانه‌ای در غرب تهران کشف شد (۱۲ اسفند ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۴۹۷۵
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰
۱۲ کیلوگرم حشیش از خانه‌ای در غرب تهران کشف شد (۱۲ اسفند ۱۴۰۲)
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران از کشف بیش از ۱۲ کیلوگرم حشیش از خانه‌ای در غرب تهران خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ حسین زلفخانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران با انجام اقدام اطلاعاتی متوجه شدند که یک قاچاقچی موادمخدر با همدستی فرد دیگری در خادم آباد شهریار، اقدام به خرید و فروش موادمخدر کرده است. در همین راستا نیز بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. 

وی افزود: با رصد تحرکات فرد قاچاقچی و همدستش ازسوی ماموران مشخص شد که متهم اخیرا مقادیری موادمخدر از همدستش تحویل گرفته و در منزلش در خادم آباد شهریار مخفی کرده و قصد دارد تا آن را به شکل خرده فروشی به فروش برساند.

زلفخانی تصریح کرد: ماموران با کسب این اطلاعات اقدام به شناسایی محل فعالیت متهم کرده و پس از آن اقدام به هماهنگی با مقام قضایی کرده و مجوز‌های لازم را اخذ کردند. در ادامه نیز تیمی از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران با هماهنگی مقام قضائی به مخفیگاه این فرد رفته و با اجرای عملیاتی پلیسی، فرد قاچاقچی را در منزلش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. 

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با اشاره به انجام بازرسی از منزل متهم دستگیر شده، گفت: ماموران در جریان بازرسی انجام شده از منزل این فرد مقدار ۱۲ کیلو و ۳۰۰ گرم موادمخدر از نوع حشیش را کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه همدست این فرد نیز از سوی پلیس شناسایی و در عملیاتی دیگر دستگیر شد، گفت: هر دو متهم دستگیر شده به همراه موادمخدر مکشوفه و برای سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران منتقل شده و در آنجا تحت بازجویی قرار گرفتند. پس از آن با تشکیل پرونده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->